svar på tal


Kommentarer
Malin
2010-10-13 @ 20:32:09

Jag hatar stalkers? Inte för att jag har stalkers men endå :D

---------------------------------------------------------------------------------------
Anonym
2010-10-14 @ 08:57:36

you go boy :D

---------------------------------------------------------------------------------------
N I N A
2011-03-07 @ 16:06:17

Haha var roligt! Jag fick en riktigt dryg kommentar igår. Har försökt söka på IP adressen men som sagt man måste ju gå via polisen för att komma någonstans. Testade att bara skriva in IP adressen på google.se och hamnade här på din blogg. Det tycks som om vi "råkat ut" för samma roliga person ;)

---------------------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
En blogg om mitt liv som 93a i Danderyd. Mina vänner och mode följer också med på traven.


Spana in...