Dåligt humör


Kommentarer
Anonym
2010-10-28 @ 09:49:22

sv: Haha tack! :D

---------------------------------------------------------------------------------------
Sonya
2010-10-28 @ 11:03:38

Haha, bra idé! Men nu blev det ändrade planer, jag ska vara pilot istället...:(

---------------------------------------------------------------------------------------
Pretty Random Jewellery
2010-10-28 @ 12:30:52

Kika gärna in mina egendesignade supertrendiga smycken. Jag säljer bland annat korsörhängena och halsband som massa kända bloggare bär. Bland annat Kenza, Maria Montazami och Febb. Ha en superfin dag!

---------------------------------------------------------------------------------------
hanna
2010-10-28 @ 16:18:07

snyggsnygg!

---------------------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
En blogg om mitt liv som 93a i Danderyd. Mina vänner och mode följer också med på traven.


Spana in...