Godmorgon


Kommentarer
...
2009-11-14 @ 16:35:03

amen föfan timmy.......

---------------------------------------------------------------------------------------
Anton
2009-11-17 @ 16:31:05

haha underbar bild =)

---------------------------------------------------------------------------------------
kruseeeee
2009-11-17 @ 21:08:29

tjejfest ahahhaa

---------------------------------------------------------------------------------------
Anonym
2010-03-03 @ 12:06:57

Max fest var ju den bästa festen jag någonsin varit på, men det är kanske för att jag faktiskt deltog i festen som jag tycker det. Blir lätt trist om man sitter på "läktaren" och skvallrar istället, dock är ju alla olika. Hur som helst, det är inte alla fester där frukosten faktikskt blir fyllekäk.

---------------------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
En blogg om mitt liv som 93a i Danderyd. Mina vänner och mode följer också med på traven.


Spana in...