Dagens outfit


Kommentarer
Mycket besviken tjej
2009-11-17 @ 22:31:19

Måste verkligen föra fram att jag tycker att din demonstration av outfit för dagen var riktigt bra, man ser ju hur tydligt som helst vad du har på dig. VEERKLIGEN...Detta gör mig inte alls irriterad..

/ Anna-Sigrid Pettersson

---------------------------------------------------------------------------------------
Alice
2009-11-19 @ 18:59:39

Hahahahahahah vem tusan i JK kommenterade det där!??

---------------------------------------------------------------------------------------
Timmy
2009-11-24 @ 00:38:55

haha bickie såklart!

---------------------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
En blogg om mitt liv som 93a i Danderyd. Mina vänner och mode följer också med på traven.


Spana in...